Výprava na srub 20. - 22.1. 2012

Ve dnech 20. – 22. 1. se uskutečnila výprava skautů a skautek na naši základnu nedaleko Kostelce u Heřmanova Městce.
Sešli jsme se v 16.00 v klubovně. Nejdříve jsme v počtu čtyř lidí došli na nákup, abychom celý víkend nehladověli. Pak jsme se vrátili zpět ke klubovně, naložili jídlo a vodu do auta a pěšky vyrazili nejprve pro klíč od srubu ke Kimovi a dále na srub. Po příchodu na nás čekal první úkol. Kameníčkovi sestry, které nám mezitím dovezli autem jídlo a vodu a tyto věci nám poschovávali. Nakonec jsme vše zase našli. Ve srubu jsme rychle zatopili, uvařili si večeři a hráli na kytaru nebo hru černé historky. Kolem osmé večerní jsme se rozloučili s Borisem, který jel druhý den psát nějaké testy kvůli přijímačkám na SŠ. Do noci jsme si dále povídali, občas brnkli na kytaru nebo hádali černou historku.
Ráno po snídani jsme vyrazili na výlet na Seč. Naše kroky směřovali po zelené turistické přes na Míčov, odtud po silnici do Podhradí, zde jsme navštívili dívčí kámen. Z kamene jsme šli dále do Hedvičina údolí, kde jsme se nasvačili a dále šli kolem Kraskovského rybníku na Počátky, Dvorec a nakonec jsme vyšli na silnici někde u Seče. Dále jsme sešli k vodě a došli až na hráz, kde na nás už čekal Boris, který se k nám opět připojil. Někteří z nás už byli pěkně vyřízení, protože cesta v nevyšlapaném sněhu je docela náročná, tak jsme se prošli jen po hrázy, obdivovali nádhernou stěnu z rampouchů a vydali jsme se do Seče na autobus. Tím jsme se svezli do Uherčic a odtud jsme to došlapali zpátky na srub. Zde jsme zatopili, uvařili večeři, chvíli si ještě povídali a pak až do rána spali.
V neděli nás čekalo už jen balení a úklid a odchod k domovu.

Panasonic DMC-LS80

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka